به منظور شرکت در اختتامیه بزرگ ترین رویداد رسانه‌ای کرمان؛

دو مقام ارشد قوه قضاییه وارد کرمان شدند 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به همراه رییس مرکز رسانه قوه قضاییه به منظور شرکت در آیین اختتامیه جشنواره رسانه و عدالت وارد کرمان شدند.

محمدباقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به همراه آزاد ابراهیم زادگان، رییس مرکز رسانه قوه قضاییه به منظور شرکت در آیین اختتامیه جشنواره رسانه و عدالت به عنوان بزرگ ترین رویداد رسانه‌ای این استان وارد کرمان شدند.

مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری میزان نیز در این سفر حضور دارد.

ادای احترام مقامات ارشد قوه قضاییه به سردار سلیمانی و شهدای ۱۳ دیماه کرمان 

محمدباقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به همراه آزاد ابراهیم زادگان"پ، رییس مرکز رسانه قوه قضاییه و مهدی کشتدار مدیرعامل خبرگزاری میزان، پس از ورود به کرمان در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و به مقام شامخ سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی و زائران شهید ۱۳ دی ماه از جمله ریحانه کاپشن صورتی گوشواره قلبی ادای احترام کردند.

 

دو مقام ارشد قوه قضاییه وارد کرمان شدند 

مقامات ارشد قضایی به منظور شرکت در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت به کرمان سفر کرده اند.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت، ۱۷ اسفندماه امسال در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می شود.

مقرر است آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه وعدالت با حضور معاون قوه قضاییه، رییس مرکز رسانه قوه قضاییه، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد، مدیرعامل خبرگزاری میزان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار شود.

چهارمین جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر از رسانه‌های مختلف برگزار شد و در آیین اختتامیه این جشنواره، از رسانه‌های برتر حوزه قضایی و حقوقی استان تجلیل می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.